Ai impresia ca timpul petrecut in izolare, la domiciliu, este un timp pierdut? Ai impresia ca mintea ta nu se gandeste decat la mancare? Sau te-ai saturat sa fii bombardat(a) de atatea stiri negative? In timp ce stai tolanit(a) pe canapea, ce-ar fi sa faci putina gimnastica mentala? Citeste o carte de marketing sau de afaceri si se va face liniste in jurul tau…

Dupa cum stii, cartile se impart in numeroase categorii. In acest articol am inclus in special carti practice sau carti de afaceri. Informatia care are o aplicabilitate imediata te va energiza si iti va da forta de care ai nevoie pentru a continua ceea ce ai inceput sau – de ce nu? – pentru a incepe o noua aventura.

Acum e momentul sa investesti in tine chiar acasa! Nu-ti imagina ca cele 10 carti pe care trebuie sa le citesti in carantina sunt grele sau plictisitoare. Din contra! Mai jos gasesti 10 carti practice pe care le poti parcurge cu usurinta. O parte dintre ele sunt tiparite, insa unele se gasesc si in varianta electronica (ebook) sau audio. Chiar daca nu ti-a placut niciodata sa citesti, cu ajutorul acestor titluri vei descoperi ca timpul petrecut citind este de fapt un timp de calitate…

Forta economica a femeilor

Forta economica a femeilor Andreea Paulde Andreea Paul (ebook)

Femeile domina comertul cu flori si de abilitatile lor antreprenoriale atarna prosperitatea multora: de la producatori de flori, la soferi si furnizori de flori. A fi o femeie de afaceri in Romania, insa, este o dovada de curaj. Nu este usor sa infrunti povara taxelor si birocratia care franeaza dezvoltarea micilor afaceri de familie. In aceasta carte, vei afla experientele altor femei de afaceri de succes din Romania si vei vedea perspectiva lor asupra mediului de afaceri din tara noastra. Cu siguranta vei savura fiecare poveste in parte. Aici gasesti cartea in format electronic.

Antreprenoriat. Drumul de la idei catre oportunitati si succes in afaceri

Antreprenoriat Marius Gheneade Marius Ghenea

Poate iti mai amintesti de autor de la emisiunea “Arena leilor”. Daca nu, cu siguranta iti va face placere sa il cunosti prin intermediul acestei carti. Mai cunoscut ca vorbitor decat ca scriitor, Marius Ghenea a debutat cu aceasta carte de business, oferind un ghid de bune practici pentru oamenii de afaceri romani care nu s-au maturizat si nu au inteles de fapt ce se asteapta de la un antreprenor in economia zilelor noastre. Fiind intesata cu exemple, cartea te va ajuta sa intelegi usor conceptele sau termenii economici de care te vei lovi. Dar cel mai mult te va incuraja sa iti duci visul la urmatorul nivel.

Comanda cartea lui Mariu Ghenea de aici!

Cum sa vinzi o pereche de bocanci in toiul verii?

de Petra Boanta

Cauti o carte practica din care sa inveti cum sa vinzi flori chiar si in toiul pandemiei de coronavirus? Sau cum sa faci ca oamenii sa cumpere un produs chiar daca nu au neaparat nevoie de el? In timp ce vei citi aceasta carte de marketing cu siguranta iti vor veni noi si noi idei pentru afacerea ta cu flori si nu numai… Tuturor ne-ar prinde bine o lectie de vanzari! Comanda cartea azi ca sa ai ce citi maine!

Clienti pe viata – Cum sa transformi cumparatorul ocazional in client pe viata?

Clienti pe viatade Carl Sewell si Paul B. Brown

Succesul oricarei afaceri depinde de clientii ei. Iar o florarie de succes are nevoie de clienti fideli pentru a supravietui, fara doar si poate. Pentru organizatorii de evenimente (nunti, botezuri, conferinte etc.), fidelitatea se traduce in numarul de recomandari care aduc noi clienti. Daca simti ca mai ai de lucru pe partea de fidelizare a clientilor, cat timp stai izolat la domiciliu, pune mana pe aceasta carte de afaceri ca sa ai si tu parte de clienti pe viata!

Sfarsitul banilor si viitorul civilizatiei

de Thomas Greco Jr.

Faptul ca economia asa cum o stiam noi se apropie de un final iminent este mai mult decat evident. Banii de hartie sunt acum “murdari” si “purtatori de virusi si boli”, asa ca suntem impinsi de la spate sa platim cu cardul. Ce sunt banii de fapt? Daca iti doresti sa afli mai multe puncte de vedere despre natura banilor, cartea lui Thomas Greco Jr. poate fi un punct de pornire. Adauga si aceasta carte in biblioteca ta!

Vaca mov – o carte de marketing exceptionala!

Vaca mov Seth Godinde Seth Godin

Publicata in 2002, aceasta carte de marketing a adus un aer proaspat in birourile oamenilor din advertising. Ar fi minunat daca fiecare florarie si-ar putea permite sa angajeze un specialist in marketing. Cum acest lucru nu este posibil, ca floristi, ar trebui sa reevaluam modul in care comunicam si felul in care ne facem remarcati, in special in mediul online. Trebuie sa stim putin din toate. Asadar, ce este vaca mov? Vaca mov reprezinta acel produs cu totul iesit din comun si care se vinde singur. Un produs fara concurenta… Acum ai timp sa te gandesti la un astfel de produs, dar pentru a intelege si mai bine la ce se refera Seth Godin in Vaca mov, trebuie sa citesti toata cartea!

Talentul nu este suficient

de John C. Maxwell

Te consideri un florist talentat? Sau un barbat/o femeie cu fler in afaceri? Descopera noi orizonturi si noi posibilitati de a-ti valorifica talentul. Delecteaza-te citind aceasta carte motivationala sau oricare dintre titlurile acestui autor. Cu totii avem nevoie de incurajari in aceasta perioada, iar uneori, sfaturile care ne ajuta sa urcam la nivelul urmator sau sa depasim anumite situatii se afla in paginile unei carti.

Contagios. Cum se raspandesc ideile?

de Jonah Berger

Iata o carte de care poate ca nu te-ai fi apropiat in alte conditii, dar care, in contextul pandemiei, s-ar putea sa iti trezeasca interesul. Daca ai o idee geniala, cartea lui Jonah Berger te poate ajuta sa o faci sa devina virala, la fel ca si noul coronavirus. Suna interesant, nu-i asa? Citeste aceasta carte de marketing ca sa devii si tu mai contagios, dar in sensul bun al cuvantului!

Be Branded – sau cum sa devii un profesionist memorabil

Be Branded Dana Lupsade Dana Lupsa

Esti florist, stomatolog, croitor sau zugrav? Iata inca o carte de afaceri pentru tine. Construirea unui brand personal te va ajuta sa te remarci in marea de oameni care practica aceeasi meserie. Inca de la primele numere ale revistei Florists Only am pus accent pe importanta unui brand personal, insa deseori este inteles gresit. Dar si cand pui prea mult accent pe brandul personal risti sa pierzi, deoarece te-ai putea transforma intr-o persoana egocentrica si prea plina de sine… Merita sa parcurgi si aceasta carte de marketing ca sa afli centrul de greutate al brandingului personal!

Cum sa treci peste doliu?

de Anne Ancelin Schutzenberger, Evelyne Bissone Jeufroy

Avand in vedere cat de multe persoane mor in jurul nostru atat din cauza noului coronavirus cat si din alte cauze, parca ne aflam in mijlocul unui vis urat. Aceasta epidemie de Covid-19 s-ar putea sa ne rapeasca de langa noi persoane dragi… Dar in acelasi timp, ne poate lasa fara locul de munca, debusolati, dezorientati… Intr-un cuvant: deprimati. Depresia si doliul sunt oarecum asemanatoare deoarece ambele ne impiedica sa ne bucuram de viata la maxim si ne storc de energie. De aceea este important sa intelegem ce este doliul si cum sa depasim aceasta perioada extrem de dificila. O carte incomoda, dar cu siguranta utila pentru sanatatea ta psihica si emotionala. Comand-o acum!

citeste o carteInarmat(a) cu aceste 10 carti practice vei face ca timpul sa treaca mai usor in carantina. Cartile te vor tine mai mult in casa si te vor proteja astfel, indirect, de coronavirus, mai ales acum, cand numarul cazurilor de Covid-19 este in continua crestere. De asemenea, daca ai o afacere cu flori, s-ar putea sa iti foloseasca si aceste 5 carti de design floral in format electronic pe care le poti cumpara de pe Amazon.

Care a fost ultima carte pe care ai citit-o? Lasa-ne un comentariu cu titlul ei!